OPINIE

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

Opinie

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row full_width=”stretch_row_content” css=”.vc_custom_1440108408813{background-color: #a17339 !important;}”][vc_column][vc_column_text]

Co według Pani/Pana stanowi mocne strony zajęć?

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/4″][vc_column_text]cudzyslow

Nie wiem jak to Pani „robi”, że tak chętnie chce uczestniczyć w zajęciach…

cudzyslow[/vc_column_text][vc_empty_space][vc_column_text]cudzyslow

Różnorodne formy pracy z dziećmi; ciekawe pomysły plastyczne rozwijające fantazję dzieci; indywidualne podejście do każdego dziecka

cudzyslow[/vc_column_text][vc_empty_space][vc_column_text]cudzyslow

Mocną stroną zajęć jest zabawa w grupie i nauka odnalezienia się wśród rówieśników przy jednoczesnym indywidualnym podejściu do każdego dziecka. W małej grupie dziecko czuje się zauważone i niezapomniane. Ma możliwość nawiązywania relacji z innymi dziećmi, obserwowania różnych zachowań rówieśników i rozmowy o swoich spostrzeżeniach po zajęciach.

cudzyslow[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/4″][vc_column_text]cudzyslow

Mocną stroną zajęć jest swobodna twórczość dzieci niczym nie ograniczona

cudzyslow[/vc_column_text][vc_empty_space][vc_column_text]cudzyslow

Profesjonalne podejście. Zajęcia pokazywały jak można pomóc rozwijać dziecku różne umiejętności. Materiały, z których są wykonane prace pokazują, że można to zrobić inaczej używając czegoś więcej niż kredek i farb.

cudzyslow[/vc_column_text][vc_empty_space][vc_column_text]cudzyslow

Różnorodne techniki plastyczne, tematy pozwalające na wiele form ekspresji

cudzyslow[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/4″][vc_column_text]cudzyslowKontakt z dziećmi, umiejętność rysowania, systematyczność, rozbudzenie wyobraźni

cudzyslow[/vc_column_text][vc_empty_space][vc_column_text]cudzyslowDuże urozmaicenie – dziecko ma okazję wykonywać nowe aktywności, a potem cieszyć się ulubionymi. Tematyka zajęć i ich dynamika – dostosowanie do poziomu energii dzieci

cudzyslow[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/4″][vc_column_text]cudzyslowTo, że dzieci dobrze się bawiły i nie czując tego uczyły

cudzyslow[/vc_column_text][vc_empty_space][vc_column_text]cudzyslowZajęcia pozwalają na budowanie właściwych relacji z rówieśnikami. Są tak dalece kreatywne że wyzwalają u dziecka skrywane dotąd talenty, pobudzają wyobraźnie na poziomie logicznym, przestrzennym i twórczym. Pobudzają do poznawania otaczającej rzeczywistości i jej analizowania co dobre a co złe!

cudzyslow[/vc_column_text][vc_empty_space][vc_column_text]cudzyslow„Fachowość” prowadzącej zajęcia – ciekawe, różnorodne materiały i pomoce dydaktyczne

cudzyslow[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row full_width=”stretch_row_content” css=”.vc_custom_1440108460801{background-color: #a17339 !important;}”][vc_column][vc_column_text]

Czy Pani/Pana Syn/Córka opowiadał/a o zajęciach, dzielił/a się tym, co się na nich działo lub w inny sposób nawiązywał/a do nich w domu? Jeśli tak, to o czym najczęściej mówił/a?

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/3″][vc_column_text]cudzyslow

Tak, o Pani Agnieszce mówiła najczęściej oraz o tym co robiła na zajęciach

cudzyslow[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_column_text]cudzyslow

Każde zajęcia to było ogromne wyczekiwanie i ciągłe zastanawianie się co będziemy robić a po każdych zajęciach pełen entuzjazm jak było super

cudzyslow[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_column_text]cudzyslow

Po każdych zajęciach dziecko wychodzi „euforycznie” zadowolone co oznacza że program jest „trafiony”. Każdorazowo opowiada co się działo i jak opowiada to przeżywa to na nowo z wielkim zadowoleniem

cudzyslow[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row full_width=”stretch_row_content” css=”.vc_custom_1440108577262{background-color: #a17339 !important;}”][vc_column][vc_column_text]

Co Pani/Pana zdaniem zmieniło się w zachowaniu lub umiejętnościach Córki/Syna w trakcie udziału w zajęciach?

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/4″][vc_column_text]cudzyslow

Syn wręcz tryska pomysłami – nie boi się ich przedstawiać

cudzyslow[/vc_column_text][vc_empty_space][vc_column_text]cudzyslow

Poprawie uległa na pewno koncentracja – nauczyciel w szkole też zauważa zmiany w tym aspekcie

cudzyslow[/vc_column_text][vc_empty_space][vc_column_text]cudzyslow

Zdecydowana poprawa koncentracji – poprawa motoryki, szczególnie małej – trochę lepiej wychodzi współpraca w grupie – oswojenie się z porażką – wyjście poza bardzo wąskie własne zainteresowania

cudzyslow[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/4″][vc_column_text]cudzyslow

Uspołeczniła się, chętnie zostaje bez rodziców

cudzyslow[/vc_column_text][vc_empty_space][vc_column_text]cudzyslow

Bardzo dużo, większa samodzielność przy wykonywaniu prac, pomysłowość, zwraca uwagę na uczucia innych

cudzyslow[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/4″][vc_column_text]cudzyslow

Po każdych zajęciach widać jak jest tymi zajęciami podekscytowana i później w domu kontynuuje sama zajęcia plastyczne – rysuje, klei, lepi, wycina. To zajęcia ją do tego inspirują

cudzyslow[/vc_column_text][vc_empty_space][vc_column_text]cudzyslow

Umiejętność formułowania własnych opinii, empatia

cudzyslow[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/4″][vc_column_text]cudzyslow

Zdobyła umiejętność bycia w grupie oraz radzenia sobie w różnych sytuacjach

cudzyslow[/vc_column_text][vc_empty_space][vc_column_text]cudzyslow

Potrafi dłużej zająć się rzeczami, zadaniami, ale tymi które jej się podobają. Wie, ze w pewnych rzeczach jest dobra a w innych trochę mniej i mówi o tym

cudzyslow[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

Opinie pochodzą z anonimowych badań ewaluacyjnych przeprowadzonych w czerwcu 2013 r.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]